FAQ
Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Tak, realizujemy naprawy nie tylko na terenie Warszawy, lecz także całej Polski – wystarczy przysłać do nas sprzęt kurierem.
Sprzęt możesz dostarczyć do nas:
- osobiście w godzinach pracy serwisu,
- wysyłając go samodzielnie kurierem,
- za pośrednictwem kuriera zamówionego przez nas (miejski na terenie Warszawy; DHL i UPS na terenie całej Polski). Skontaktuj się z nami w celu umówienia kuriera.
UWAGA: Przed wysyłką sprzętu zadzwoń do nas. Może się okazać, że do przywrócenia prawidłowej pracy urządzenia wystarczy instruktaż telefoniczny.
Sprzęt powinien być starannie zapakowany i solidnie zabezpieczony przed uszkodzeniem. Urządzenia firmy Mectron umieść w oryginalnych walizkach transportowych otrzymanych od producenta. Do urządzenia dołącz wypełniony formularz lub kartkę z opisem usterki i danymi kontaktowymi. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu, które wynikają z niewystarczającego zabezpieczenia go przez klienta na czas wysyłki.
UWAGA: Sprzęt wymagający sterylizacji należy wysterylizować przed wysyłką do serwisu!
Czas naprawy sprzętu wynosi zazwyczaj 24 godziny.
Drobne naprawy realizujemy od ręki (dotyczy urządzeń dostarczonych osobiście).
Oferujemy sprzęt zastępczy na czas naprawy.
W wyjątkowych sytuacjach lub jeśli wymaga tego specyfika sprzętu, możliwy jest dojazd do gabinetów na terenie całej Polski. Do kosztu usługi doliczamy koszt dojazdu.
Poza sprzętem stomatologicznym wykonujemy również naprawy, przeglądy i konserwacje sprzętu pracowni protetycznych (silniki protetyczne) i salonów kosmetycznych (autoklawy, frezarki).
Ceny usług ustalamy indywidualnie, w zależności od zakresu prac i zastosowanych części. Zanim przystąpimy do pracy, zawsze wysyłamy klientowi wycenę do akceptacji. Wycena naprawy jest bezpłatna.